Jesteś na: Strona główna
Najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Podoba mi się artykuł, ale nie ma go w moim rozmiarze. Co zrobić?
Kupiłem voucher na portalu zakupów grupowych. Jak mogę go wykorzystać?
Nie pamiętam hasła do swego konta w sklepie www.gigis.pl
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Czy mogę anulować zamówienie?
Przez przypadek złożyłam kilka zamówień. Czy moga one do mnie przyjść w jednej paczce?
Nie potwierdziłem zamówienia. Czy zostanie ono zrealizowane?
Gdzie moge sprawdzić stan swojego zamówienia?
Czy mogę otrzymać rabat?
Czy moge odebrać zamóiwenie osobiście w siedzibie firmy?
Czy mogę wymienić artykul albo go zwrócić?
Chciałbym otrzymać wydrukowany katalog wszystkich produktów w sklepie, gdzie mogę go zamówić?
Dopisz się do naszego newslettera i jako pierwsza dowiaduj się o najświeższych informacjach !
Informacje
 
Kontakt