Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Produkt został dodany do koszyka
Ilość
Suma zamówienia
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Wartość produktów:
Dostawa:  Do ustalenia
Suma zamówienia

REGULAMIN

1. Sklep internetowy Gigis.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.gigis.pl prowadzonym przez firmę:

Sawren Renata Anna Sawicka

15-762 Białystok

ul. Antoniuk Fabryczny 13

NIP : 5421584426

REGON: 052145608

2. Zamówienia przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie lub mailowo. Złożenie zamówienia jest możliwe po akceptacji niniejszego Regulaminu.

3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.gigis.pl są podane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają podatek VAT)

4. Oferowany towar jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta.

5. Składając zamówienie klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych www.gigis.pl Dane te przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych wyłącznie dla potrzeb firmy Sawren i sklepu internetowego www.gigis.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dodatkowo dane są zabezpieczone certyfikatem SSL, co daje dodatkową ochronę.

6. Aby złożyć zamówienie należy wybrać artykuł, zaznaczyć interesujący rozmiar, kolor i dodać go do koszyka. Po przejściu całego procesu zamawiania czyli wyboru artykułów, a nastepnie wyboru sposobu wysyłki( Poczta Polska lub kurier) i płatności ( pobranie, przelew) i akceptacji zamówienia, należy potwierdzić je klikając na link, który zostanie przysłany na skrzynkę mailową, podaną w zamówieniu.

7. Gigis.pl zastrzega możliwość telefonicznego potwierdzenia zamówienia, a także weryfikację zamówienia w przypadkach budzących wątpliwość (np. kolor kompletu, ilość sztuk)

8. Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową i mailowo 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-15.30 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).

9. Nie wszystkie artykuły znajdują się na stanie magazynowym sklepu, stąd też każdy artykuł jest opatrzony czasem dostępności. Jest to maksymalny czas jaki sklep www.gigis.pl potrzebuje na sprowadzenie artykułu do siedziby firmy. Firma dokłada wszelkich starań, aby czas ten maksymalnie skracać, jednak w większości wypadków jest to ograniczenie nałożone przez producentów.

W przypadku braku artykułu (niemożności zrealizowania zamówienia z powodu przyczyn od firmy niezależnych) klient jest informowany na bieżąco. Wszelkie zmiany w zamówieniu są wprowadzane tylko przy akceptacji kupującego.

10. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących artykułów, czasu dostępności czy realizacji zamówień klient winien się skontaktować z Działem Obsługi Klienta.

11. Składający zamówienie zobowiązany jest do prawidłowego uzupełniania formatu zamówienia zgodnego ze stanem faktycznym. W przypadku podania niepełnych lub nieprawdziwych danych ( imię, nazwisko, adres, nazwa firmy) istnieje prawdopodobieństwo odesłania paczki do nadawcy.

12. Zamówienie jest realizowane wg wytycznych klienta, zamieszczonych na formularzu zamówienia i to on ponosi odpowiedzialność za podane informacje obejmujące dane adresowe oraz wybór rodzaju przesyłki i sposobu płatności.

13. Opłata za przesyłkę jest zryczałtowana i uzależniona od wysokości zamówienia, rodzaju płatności i sposobie wysyłki.

14. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić czy otrzymana przesyłka nie jest uszkodzona (w przypadku uszkodzenia opakowania należy sporządzić protokół – druki dostępne u kuriera) i czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

15. Satysfakcja Gwarantowana ZWROTY: Jeśli otrzymany artykuł nie sprostał wyobrażeniom można go zwrócić, wymienić lub zamienić w ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki. Odsyłany towar powinien być odesłany w stanie niezmienionym. Jeśli zwracany artykuł będzie nosił ślady użytkowania, zapach perfum czy balsamów, dział zwrotów i reklamacji skontaktuje się z nadawcą, celem ustalenia dalszego toku postępowania.

16. WYMIANA. W ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki otrzymany towar można wymienić na inny rozmiar, zamienić na inny model lub inny artykuł dostępny w sklepie. Wymogiem koniecznym jest odesłanie artykułu, w stanie niezmienionym, z metkami i akcesoriami ( o ile takie były). Prosimy aby przedmioty były pozbawione zapachu balsamów, perfum, dezodorantów etc. Jeśli zwracany artykuł będzie nosił ślady użytkowania, zapach perfum czy balsamów, dział zwrotów i reklamacji skontaktuje się z nadawcą, celem ustalenia dalszego toku postępowania.

17. W przypadku pomyłki ze strony sprzedawcy, koszt przesyłki pokrywa www.gigis.pl.